Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg den 18 december 2011

Av Annica - 18 december 2011 21:15

Huvudvärk hela dagen men vad gör det när det är fjärde advent och mamma och pappa har varit här och mysfikat! Det var härligt att träffa dem, länge sen kändes det som. Emil hade fixat lussesemlor, godare än vanliga semlor visserligen men ändock... det var ju liksom semlor och det vet man ju att det är äckligt! Mamma, finaste mamma hade med sig julkakor. Jag kommer ju att missa mammas julkakor i jul så tack för att jag fick tjuvsmaka.


Kvällen har spenderats i soffan med hämtmat och Jägarna 2, ruskigt bra film måste jag säga. Jag fick blunda några gånger...


Och ja just det, Lucas har lyckats bli halt igen, fråga mig inte hur. Och när han ska lyfta tassen (höger) så kan han inte riktigt det, han liksom lyfter den 15cm sen börjar hela benet att skaka men det verkar inte göra ont. Idéer på det? Åh suck! Får ringa mina vänner veterinärerna i morgon!

Av Annica - 18 december 2011 13:03

Det ryktas om att tomten inte kommer med alltför många klappar i år så jag passade på att klicka hem lite klappar till mig själv. JFR har 50% på valfri vara just idag och dessutom så har de fri frakt året ut!


 






   

Av Annica - 18 december 2011 12:13

Det är så att det gör ont i hjärtat! Finaste du!

 

Tänk vilken tur jag hade som fick just min Lucas!

Av Annica - 18 december 2011 09:15

De här tre böckerna trängs just nu på mitt sängbord. Tre vilt skilda böcker, en populärdeckare, en ungdomsbok i genren fantasy och en diktsamling av årets Nobelpristagare. Och ja, jag har svårt att hålla mig till en bok, måste läsa det jag känner för för stunden.


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8
9
10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards