Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg den 1 december 2011

Av Annica - 1 december 2011 21:32

Mår så satans piss. Huvudet känns som ett enda virrvarr, magkatarren svider satan, hjärtat bultar och värker. Jag har inte koll på vad jag gör eller nått. Vill bara ta nån stark jävla tablett och sova i en dryg månad. Vakna samma dag som vi ska komma hem från Gran Canaria. Inget känns kul. Livet känns bajs. Tårarna forsar över och jag vill bara spy. Jag som älskar julen önskar att den vore förbi, ser inget kul i det. Går ständigt med dåligt samvete. Räcker inte till för någon, är bara sur och vresig. Vill skrika åt världen att dra åt helvete! Jag orkar inte. När ska jag få må bra och slippa dras med alla tankar vridna skitgrejjer.... Fy fan! Jag är inte nöjd med något och ingen är nöjd med mig, särskilt inte jag. Inget kan jag bara dra skit över allt. Förlåt, måste bara få skriva av mig, inte för att det hjälper... kanske jag raderar alltihopa kanske inte. Jag kanske skrattar men det är bara en jävla fasad. en krackelerad fasad, täckt med mossa och spindelväv. FAN!

Av Annica - 1 december 2011 19:30

Min hund är jättehalt!! Hittar inget fel på benet, han är inte öm någonstans när jag trycker och känner på benet. Avaktar till måndag med veterinär. Jag hoppas att han bara har sträckt sig.

Han stack för E idag på morgonpromenaden, sprang runt i tjugo minuter innan han äntligen fick tag i honom. Han ylade till när E tog ner honom på marken. Åh suck! E vet inte om han var halt innan (typ att han sträckt sig när han sprang som en galning efter bajs eller vad fan det var) eller om han blev det när han drogs ner. Jag bli så jävla ledsen. Alltid är det något. Älskade hund, varför kan du bara inte förstå ditt eget bästa... Nej just det, han är ju en hund! Jag får så ont i magen när mina djur är sjuka. Bli bra älskade bajshund!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8
9
10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards