Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Direktlänk till inlägg 1 december 2011

ett svart hål!

Av Annica - 1 december 2011 21:32

Mår så satans piss. Huvudet känns som ett enda virrvarr, magkatarren svider satan, hjärtat bultar och värker. Jag har inte koll på vad jag gör eller nått. Vill bara ta nån stark jävla tablett och sova i en dryg månad. Vakna samma dag som vi ska komma hem från Gran Canaria. Inget känns kul. Livet känns bajs. Tårarna forsar över och jag vill bara spy. Jag som älskar julen önskar att den vore förbi, ser inget kul i det. Går ständigt med dåligt samvete. Räcker inte till för någon, är bara sur och vresig. Vill skrika åt världen att dra åt helvete! Jag orkar inte. När ska jag få må bra och slippa dras med alla tankar vridna skitgrejjer.... Fy fan! Jag är inte nöjd med något och ingen är nöjd med mig, särskilt inte jag. Inget kan jag bara dra skit över allt. Förlåt, måste bara få skriva av mig, inte för att det hjälper... kanske jag raderar alltihopa kanske inte. Jag kanske skrattar men det är bara en jävla fasad. en krackelerad fasad, täckt med mossa och spindelväv. FAN!

 
 
Ingen bild

Anette

2 december 2011 06:59

Bamsekram till dig! Har du testat det här? http://www.thework.com/index.php
Om man är en sån som trillar ner i svarta hål ibland behöver man strategier. Den här tycker jag om. Kanske boken kan vara ett julklappstips till nån. Min son gillar den med.

 
Ingen bild

therese

2 december 2011 21:43

Usch låter inte kul och bra det där. Du får ringa om du behöver prata av dig eller spy lite mera galla. Hoppas du snart kan klättra upp ur ditt svarta hål

 
Ingen bild

Christina

3 december 2011 17:32

En STOR kram med gotlandsluft till dig. Kram Christina

Annica

7 december 2011 20:58

TACK!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 3 juni 2012 14:30


HIPP HIPP HURRA FÖR VÄRLDENS BÄSTA OCH SÖTASTE KATTER IDAG!!!!   Just idag för sju år sedan föddes mina underbara katter. Jag fick ett sms mitt i natten från min kompis som äger mamman. "Den första ser ut som en skölpadda" då visste jag att vi sk...

Av Annica - 3 juni 2012 12:48


Inget regn på dagens morgonpromenad men massa underbara Lupiner och söta små Vinbärssnäckor. Håll tillgodo.   ...

Av Annica - 2 juni 2012 20:30


          Alltså... matte. *suck* Jag fattar inte varför ni kallar det hundväder, det borde ju kallas människoväder eller åtminstone matteväder. Herregud. Det var ju inte direkt skönt ute i morse på morgonpromenaden. Jag uträttade mina beho...

Av Annica - 2 juni 2012 20:13


Hittar ni Labradåren?!     

Av Annica - 2 juni 2012 20:03


...då får man göra det bästa av situationen. Hemmagjorda hamburgare. TIPS! Rostad lök på hamburgare är sjukt gott! Lucas njuter av ett märgben det låter gott när man hör honom men jag ska nog inte testa faktiskt.         ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8
9
10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards