Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg den 3 september 2008

Av Annica - 3 september 2008 00:15

Jo nu är det dax, näsan är täppt men så länge det håller sig på det stadiet så är det okej. :-) Träning med förkylning i kroppen har jag fått okejat från "min" PT på jobbet. ;-) bara jag inte har feber, det känns bra, då behöver jag inte lägga ner träningen för att jag går omkring och snorar jämt.

Vi skulle ha gått på kräftskiva på lördag men då mina vänners son blivit sjuk igen och inlagd på HS så blir det inget. Hoppas att han blir bättre snart, skänker er styrkekramar!

Ny färgsättning av sidan som ni ser, vad tycker ni??? Har lagt upp lite nyhetslänkar på startsidan men dom tycks vara sega.... :-/

Ikväll är det vila på schemat, tränat två dagar i rad nu. Så jag ska hoppa i duschen för att sen laga en kolhydratsfattig middag som jag ska äta framför tv:n till Gilmore Girls... mitt andra liv! :-D

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards