Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg den 9 september 2008

Av Annica - 9 september 2008 17:30

jaha, så var vi två igen då... M:s son är sjuk så hon vabar. två dagar den här veckan var vi tre... först sjukskriven i tre o en halv vecka, jobba två dagar och så vab. Jag vet ärligt talat inte hur länge jag kommer att orka det här... det tar knäcken på mig.


Ikväll ska vi på bio och jag som har sett fram emot det jättemycket vill nu hellre bara lägga mig i sängen och dra täcket över huvudet. Orkade inte ens köra ett ordentligt pass idag. Benen o armarna kändes som spaghetti. Körde 25minCT och 100SU. :-(


En trevlig sak är att jag körde lektion i morse och det gick helt okej, har ju haft ganska mycket problem med den nya bilen... Det dumma är att jag har en lektion imorgon em och sen har jag inga flera inbokade. när jag skulle försöka att boka in flera så var det fullt! dom hade nån strötid mitt på dagen men då jobba man ju. :-( Hade han inte bytt bil så hade jag kunnat köra upp om bara några lektioner... men men... inget att göra åt. Nu ska jag boka halka. Har försökt att ta hänsyn till jobbet men har nu insett att det inte går. Måste boka nu. Jag är i princip aldrig borta så det får dom ta.


Fick besked idag att jag ska få gå en kurs inriktad på 1-3åringar inom Montessori och Jespers Juuls principer. Skoj!!!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards