Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg den 11 september 2008

Av Annica - 11 september 2008 00:30

...är ett rum som man använder oftare än man tror... nu har vi iaf. toalett och en dusch... med kalltvatten i. blev nått fel på varmvattenkranen så Emil fick ringa fastighetstjänst, dom kommer imorgon och fixar den så ingen träning för mig ikväll alltså. :-(


Imorgon ska jag och S ha räk/film-kväll här hemma, någon som har nått förslag på film man kan se?


Igår när jag var på IKEA köpte jag ett skrivbordsställ (se bild) samt en liten minibyrå. Spikade ihop den idag på rasten det blev superbra. Ser mycket bättre ut än att ha alla papper fullt synliga i fack, det ser så rörigt ut tycker jag. Ordning och reda! ;-)


Nu ska jag städa hos marsvinen och sen blir det sen middag (som vanligt) och tv. Slapp! skönt, måste lägga mig tidigt ikväll igen, är så himla trött. :-( Men idag fick vi en liten kompensation på jobbet för att det har varit så körigt det senaste året med personal borta. Det var trevligt att få uppskattning, då orkar man kämpa på mera. :-D


PS snart är det dax för Coldplay på Globen!!!! yes! DS


uppdatering: Lucifer fattar inte varför matte inte sätter på vatten åt honom i handfatet och varför finns det ingen "propp" att väsnas med så att matte blir galen och trollar fram vattnet som hon alltid gör????


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards