Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg den 28 september 2008

Av Annica - 28 september 2008 12:30

Idag har det städats och fejats här hemma. Jag har bytt ut allt som var somrigt och ersatt det med mera höstlika färger. Ljus och ljusstakar har bytts ut och en ny duk i varma, höstiga färger är framlagt på köksbordet. mysmysmys.

Imorgon efter jobbet ska jag baka mat-muffins med soltorkade tomater, fetaost och svarta oliver i. Sen kommer kollegorna över hit för lite jobb, då blir det te (från kränku, vad annars??) och muffins...

Jag gillar hösten, precis som jag gillar alla andra årstider. Jag är lite tråkig på det sättet, många har ju favoritfärg, favoritårstid, en speciell klädstil, favoritblomma... ja ni hajjar.... men jag har inte det. jag är humörspåverkad (kan man säga så) vissa dagar är det bara grönt som gäller, sen svart för att sen bytas ut mot rosa...
Och årstiderna tröttnar jag alltid på och längtar alltid till årstiden som står näst på tur... Och klädstil ska vi inte prata om... ena dagen är jag propert klädd med kostymbyxor och skjorta, nästa dag är det rockerstil för att sen bytas ut mot lite slapparstil med mysisar, munkjacka och stora ringar i öronen... ibland blir jag galen på mig själv för att jag aldrig kan bestämma mig men egentligen så är det ganska kul att inte ha nån stämpel. Eller har jag en utan att jag vet om det? (förutom mysbyxdrottningen då) :-D

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards