Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg den 14 september 2008

Av Annica - 14 september 2008 17:30

Arbetsdag idag. Emil pillar med badrummet och jag har precis avslutat min storstädning av kylen! isch vad smutsig den var!!! tänkte ju inte på att ta före bild då det känns ju inte som någon ide att den en efter bild. :-/ men nu är den skinade ren och det finns massor av plats att ställa saker! (fast att jag inte kastat mycket alls)

M var precis här och lämna MaryKay-produkter till mig och tog en snabbfika. Jag har lovat att hjälpa henne med MK-makeup på hennes klasser, ska bli superkul! Men jag måste nog träna lite mera om jag ska kunna göra det och få "betalt" för det. Någon som vill ställa upp?! :-)

Ikväll ska vi på middag hos C och S, S ska göra fiskgratäng fast det hette nått mycket bättre på norska typ fiskfurm... och så ska vi få nybakat bröd till mums!!! Det ska bli supergott!!! :-)

Måndag imorgon får se om M är på jobbet, hoppas det. Nu kommer Lucifer och lägger sig över mina armar för att matte ska sluta knappa på datorn och kela med honom istället... bäst att lyda.

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards