Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg den 22 september 2008

Av Annica - 22 september 2008 12:15

Idag har jag varit hos L på Willix hud och naglar och gjort mina naglar! Är så nöjd!!! Det blev så himla fint, satt kvar i en timme och torkade dem efter, jag är helt värdelös på att inte skav av lacket det första jag gör för jag kan verkligen inte att låta bli att göra saker men peppar peppar, hittills så sitter det som det ska! :-)

Min kurs är nu slut och sammanfattningen är att: den var sjukt bra! men kvinnan dom höll i den var en aning virrig människa så allt blev väl inte riktigt som det var tänkt. :-/ videoapparater som strulade osv... högstadiet all over.... ;-D

Nu ska jag sätta mig och göra en sammanfattning i form av en prestation för att visa lite vad vi gjorde. Tänkte visa den för mina kollegor och ev. styrelsen på jobbet.... vill så gärna gå den kurens som är på ett år, tyvärr är den ganska dyr men jag funderar på att söka ett stipendium för den så kanske förskolan kan betala en del iaf... men oj vilken reklam för dem att ha en utbildad småbarnspedagog som gått utbildning för camilla carlström.... :-P


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards