Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg under augusti 2010

Av Annica - 28 augusti 2010 18:21

Jag är med i en tävling hos tjockisbloggen där man kan vinna ett valfritt armband från Purplestar. Det är superenkelt att vara med. Skriv en kommentar i inlägget om tävligen på tjockisbloggens sida så är du med! Tävlingen pågår tom 30augusti.


 

Det här armbandet ska jag välja om jag vinner! Bilden är självklart tagen från Purplestar

Av Annica - 26 augusti 2010 16:31

På väg mot Nässlinge och konferens! Första etappen; bilfäjan till Justerö. 

 
Av Annica - 25 augusti 2010 22:00

Så här glad blev min finaste trollunge när hon fick en ryggsäck av faster. Hon måste ju ha en nu när hon börjar på förskola! Tyvärr fick jag ingen bild på själva ryggsäcken då skruttan skulle vara vänd mot kameran hela tiden. Den ser ut som en fjällräven mini med Barbapapafamiljen på.

 


    


 

Av Annica - 24 augusti 2010 13:11

Ibland är det extra trevligt att ha rast! :-D

 
Av Annica - 22 augusti 2010 19:05

Åter hemma igen efter en trevlig helg i Fjällskäfte, Helleforsnäs. Vädret kunde ha varit bättre och helgen längre men annars hade vi det förträffligt trevligt! Däremot har träningsvärken eller vad det är åter igen intagit min kropp och detta efter ingenting... nada... Fattar inte men men, det blir nog bra. Lucas har badat massor, Selma (en Jack Russel) har badat ofrivilligt ett par gånger men vi andra har stannat på land, Chans plaskade lite några gånger.


Nu är det skönt att vara hemma, den här veckan har varit hektiskt! Nu blir det en varm dusch och sen en film innan sängen. TRÖTT!

Av Annica - 18 augusti 2010 20:50

Gosh! Vilken dag! Min kropp känns som en ledbruten åttioårings reumatikers kropp. Vansinnigt ont! Pinsamt nog har jag kommit på att det nog är träningvärk. Min lekamen är tydligen inte van att knata några timmar i skogen varje dag... Nu blir det en varm dusch och linex (linnex) liniment all over! Love! Jag vet att bästa medicinen är att röra på sig och bli varm i musklerna igen MEN DET GÅR INTE!!! Kommer ju knappt fram!


Nåväl, de finns de som har det värre än mig, både med smärta och jobbigare känslomässiga saker!

Av Annica - 17 augusti 2010 23:02

Underbara liniment!!! Min kropp känns helt mörbultat! Tänk vad en 40kilos Labrador kan göra med en! Han fick ett lyckoryck när han såg sin dagisfröken Stina och jag, dumma jag, var helt oförberedd och slungades likt en trasdocka i en bråkdels sekund vilket nu resulterar i en stel och ömmande nacke, axlar och armar. Även benen verkar ha fått sig en törn för att inte prata om handlederna! Benen är nog (dessvärre) bara träningsvärk, otränad? Jag? Nej aldrig!!! Men det är han värd och det blir mer och mer ordning på honom för varje dag som går! Nu är det dags att sluta ögonen för idag, Lucas sover redan djupt! Natti!

Av Annica - 17 augusti 2010 12:33

Suck! Skulle skriva ett blogginlägg på rasten men datorn vägrar fungera! Så nu måste jag sätta mig och försöka laga den istället! Kul första dag på jobbet (fredags räknas knappt), båda mina kollegor vab:ar. Men har jag tur dyker P upp till i eftermiddag iaf! Nåväl, nu verkar det som att datorn är redo att sparka igång iallafall. 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards