Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Direktlänk till inlägg 26 september 2008

Carambol

Av Annica - 26 september 2008 12:30

nej, jag ska inte skriva om frukter, kom bara inte på någon bra rubrik på dagens blogg.

fick samtal från M idag om MK-sminket och nu är det en till som vill ha hjälp av mig*gulp* man får ju prestationsångest för mindre ju....

Fredagsmys blandat med städning och tvätt är kvällens tema. Imorgon blir det jobb då jag har fem utvecklingssamtal att skriva och mera städning. Ska nog ägna den här helgen åt hemmaskrot på hög nivå... lulla runt i fula mjukisar och en gammal fotbollströja med målarfärg på armen om bara ägna mig åt hemma-göromål och djuren. Har ju haft fullt upp två veckor i sträck nu, kvällar inräknade. Så mycket har blivit försummat, mina stackars djur inräknade.... Puma äter dåligt just nu och jag undrar om det kan bero på att matte aldrig är hemma... vi får se om det blir bättre nu annars så får jag väl ringa veterinären. *suck*

Har hitta "mina" hörlurar nu... love them! Har precis just nu beställt dem tillsammans med Rasmus nya skiva (black roses) på CDON!
Look at the picture! :-D Är dom inte helt underbara??? Och det ska vara grymt ljud i dem.... love it!

Men nu får ni bättra er! kommentarerna haglar ju inte direkt... ett per dag... :-/


 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 3 juni 2012 14:30


HIPP HIPP HURRA FÖR VÄRLDENS BÄSTA OCH SÖTASTE KATTER IDAG!!!!   Just idag för sju år sedan föddes mina underbara katter. Jag fick ett sms mitt i natten från min kompis som äger mamman. "Den första ser ut som en skölpadda" då visste jag att vi sk...

Av Annica - 3 juni 2012 12:48


Inget regn på dagens morgonpromenad men massa underbara Lupiner och söta små Vinbärssnäckor. Håll tillgodo.   ...

Av Annica - 2 juni 2012 20:30


          Alltså... matte. *suck* Jag fattar inte varför ni kallar det hundväder, det borde ju kallas människoväder eller åtminstone matteväder. Herregud. Det var ju inte direkt skönt ute i morse på morgonpromenaden. Jag uträttade mina beho...

Av Annica - 2 juni 2012 20:13


Hittar ni Labradåren?!     

Av Annica - 2 juni 2012 20:03


...då får man göra det bästa av situationen. Hemmagjorda hamburgare. TIPS! Rostad lök på hamburgare är sjukt gott! Lucas njuter av ett märgben det låter gott när man hör honom men jag ska nog inte testa faktiskt.         ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards