Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg den 2 april 2012

Av Annica - 2 april 2012 21:32

Jag såg en tjej på MAXI idag me fantastiskt snygg rumpa, tänkte först säga det till henne men då hade hon ju fattat att jag glodde på hennes rompa, sen tänkte jag smygfota men henne men det är nog inte ens lagligt och om jag hade blivit upptäckt så hade det säkert blivit världens hallå! Men jäklar vad snygg den var, vill ha en likadan!

Av Annica - 2 april 2012 21:15

Det ligger en trött Lucas i soffan. Han har haft en tråkdag med husse på jobbet. Så när jag hämtade honom var han taggad till tusen, skitbra förutsättning för för ett lyckat pass med lydnad. Trodde jag... Tuggummi-lydnad, finns det? I såna fall var det där vi utövade idag. Struntade i det och tog en powerwalk i skogen för att sen cykla en dryg kilometer och sen blev det bollkastning med bollkastaren. Efter det var han trött på riktigt. Nu sussar han som sagt sött på soffan här bredvid mig. 


 

Efter avtorkning av Lucas  och stretching av mina stela vader hamnade vi här.


 



 

Hade han varit människa hade han nog haft tandställning som ung. Gråmulen. 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards