Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg den 27 april 2012

Av Annica - 27 april 2012 23:16

Nu kommer det här låta som att jag är en fyllebult men det bjuder jag på! JAG-ÄLSKAR-VIN! Efter några år av att inte kunna dricka rött vin på grund av hemsk halsbränna bara jag tänkt på vin så kan jag nu återigen dricka det! Varför? Jo tack vara Omeprazol! Så den här veckan har jag njutit av denna fantastiska dryck inte mindre än tre gånger! Men ni vet hur det är, nyhetens behag. Jag räknar med att det lugnar sig om någon vecka... eller två... kan bli tre!  

Av Annica - 27 april 2012 21:30

Vet ni... jag har återupptäckt en gamla favoritskiva, ett soundtrack till en inte så bra film, Festival. Jag hittade en fantastiskt bra recension av den och varför uppfinna hjulet igen så klicka här så får ni läsa. Och eftersom att jag aldrig snöar in på någonting så har jag inte alls lyssnat på den i bilen varje dag den här veckan... Men en skiva som innehåller The Soundtrack Of Our Lives, Bad Cash Quartet, Caesars Palace och dessutom en låt som bara är inspelad för filmen av en "inte grupp" som är grym! så är det svårt att inte befinna sig i en snöstorm... 

Av Annica - 27 april 2012 21:01

Sitter i soffan och degar för det har jag förtjänat! Njuter av lite vin och chokladpraliner (jaja, Risen men det låter mer exklusivt med praliner...) Och så slö-glor jag på Let´s Dance och läser igenom min favvolista med bloggar. Nu är det långhelg! 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards