Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg den 21 april 2012

Av Annica - 21 april 2012 13:30

Nu får det snart vara slut med slötittade på Gilmore Flickorna och soffhänget. Fick tuppjuck utav att vara uttråkad så jag styrde nyss upp en taco-spelkväll hos ett par kompisar. Nu ska jag ta med mig Lucas ut för ett pass lydnad och sen en lång härlig skogspromenad för att avsluta med lite bollkastning eller nått. Japp, måste aktivera prinsen för han blir hemmalämnad i kväll, vi ska ut på minerad barnfamiljs-mark. Vågar inte ha med mig honom för då riskerar vi att hamna på djursjukhuset inatt med kräkis-hund. Munkorg är inget alternativ, han blir så olycklig då, har han det bättre hemma. 


 

Gammal bild från stallet, himmelriket för en hungrig Labradåre!

Av Annica - 21 april 2012 11:33

Kom på att jag glömt visa er när jag hämtade hörnet...Har jag berättat att vi inte fick med oss hörnet hem när vi hämtade soffan? Nåväl, nu vet ni det. Soffan är ju på plats nu men jag var tvungen att hämta hörnet i lilla Doris, stora bilen var vid det tillfället trasigt. Men lilla doris sväljer mer än vad man tror. Bara man använder vänder VVS... våld, vaselin och skohorn... Det var rätt lätt att få i hörnet, att få ur det var värre. Som tur var lyckades vi, det hade varit lite trångt för Lucas annars. Ja, jag fotade i sann blogganda och ja, jag har inge rannat vettigt att skriva just nu. 

     

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards