Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg den 29 april 2012

Av Annica - 29 april 2012 20:00

Vi får ju inte lägga ut bilder på lilla Prinsessan Tove vilket jag helt klart respekterar men på den här bilden fick jag godkänt! Man ser ju henne inte... 

Idag har vi haft torparliv ute hos Malin och Kobbe vid Riddartorp. Hundmys, Tovemys och grillmys. Chans kom på att jag hade hela fickan full med godis, gissa om jag var poppis! 

När vi kom hem tog vi en promenad i det strålade vädret och Lucas fick ta sig ett premiärdopp i Muskan. Lite kallt men väldigt skönt berättade Lucas efteråt. Han var otroligt busig och pigg sen så jag antar att tröttheten de senaste dagarna har berott den ovana vårvärmen. Skönt att svalka sig lite. Han har försökt att svalka sig i gyttje- och vattenpölar hela dagen, bättre att bada i sjön då tycker matte. 

 

Tadaa!!! Tove på bild!


 

De tyckte jag var lik Lulu Carter, bara läpparna och tuttarna som fattades men läppar var lättåtgärdat! 


 

"Hallå! Hon har liksom hela fickan full med godis!"


 

En tupplur!


 

Premiärdopp!


Av Annica - 29 april 2012 12:09

Säg att ni också ser flickan på handduken!!!





Här får ni lite hjälp på vägen!

   

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards