Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg den 8 april 2012

Av Annica - 8 april 2012 21:30

Det som är rött är vad vi har gått idag.

 

Av Annica - 8 april 2012 20:45

Jag är helt fast i "Draw something" galet kul. Här är det Emils bror som har ritat till mig, det handlar om Star Wars och jag fixade det! JAG ÄR GRYM! Det är svägerskan som fått mig hooked!!! 


 

Av Annica - 8 april 2012 20:06

Jag hade ingen som filmade så ni får bara se själva liggandet. Två minuter ska han ligga alldeldes stilla i klass ett. Han är oftast ganska bra på det. Jag har tränat in att han ska lägge sig ner med huvudet i marken. Detta för att han inte ska titta sig omkring. Allt är på Annes inrådan såklart, inget jag kommit på själv. 


Först sitter han "fot", jag kommenderar honom med "NER" Han lägger sig, jag kommenderar stanna och går tio meter ifrån honom och vänder mig om. Står alltså så i två minuter. Sen går jag fram till honom igen, huvudet ska fortfarande vara nere. Ställer mig brevid och kommenderar "SITT". -Moment slut.
 

Av Annica - 8 april 2012 19:30

Underbart väder blir underbar promenad. Vi var ute två och en halvtimme. Vi tränade på att Lucas ska hålla koll på mig och inte tvärtom, fungerar utmärkt mitt ute i urskogen. Tyvärr så vågar jag inte gå så långt ifrån honom där risken är stor att vi kan träffa på andra människor och hundar men i urskogen kan man träna på sånt och ja, han är duktig där ute. Vi gillar urskogen. Och så hittade vi en liten rotvälta där ute, jag var tvungen att ställa Lucas som modell under för att ni ska förstå hur stor den var. Sista biten hem fick vi sällskap av Lucifer.

 


 

Av Annica - 8 april 2012 12:53

Det verkar som att alla bloggare har tagit påsklov. Taskigt tycker jag då har jag ju inget att läsa och måste masa mig ut i skogen... Så synd. Puma har också tagit påsklov ett tag. 

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards