Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg den 4 april 2012

Av Annica - 4 april 2012 21:15

Idag har jag visat mig i min rätta skepnad, som kärring -påskärring! Japp och sen kräktes två barn på jobbet, en på förmiddagen och en mitt i mellanmålet. Japp, så är det. Mellanmålsbarnet kräktes rakt över min kollega, hysteriskt kul i efterhand. Dock inte just då. Men nu (och bakom hennes rygg) fnissade jag lite. Det lär jag ju få äta upp, eller spy upp om nu "den som delar ut dålig karma" vill det. Japp... Och sen köpte jag ett gigantiskt påskägg och fyra(!) kilo godis på MAXI fast det var inte till mig. Utförde ett uppdrag åt min käre lille snickarbo Emil. Japp så var det. Sen satte jag mig på mina solglasögon för jag hade lagt dem i sätet i bilen och sen tänkte jag att jag skulle komma ihåg att de låg där men det gjorde jag ju uppenbarligen inte. Japp. Och så var Lucas halt när han kom hem. Det var mindre kul. Jag har som vanligt målat upp Faan på väggen och tror det värsta. Men vi avvaktar veterinär tills vidare. JKapp... nu var det nog inget mer. Ses vi på Blåkulla imorgon eller? 


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards