Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg den 25 april 2012

Av Annica - 25 april 2012 22:45

Matte och husse ville att jag skulle gå ut och kissa. Alltså är de galna? Jag ligger ju så underbart skönt! Fast de blir ju å andra sidan inte superglada när jag väcker dem vid fyra imorgon bitti... Kanske bäst jag slår en drill då... *åh suck!!!* ALDRIG får man vara i fred.

 

Av Annica - 25 april 2012 22:30

Hektisk och rent utav galen dag på jobbet, jag var rätt slut när klockan slog fyra och det var dags för hemgång. Orkade inte ens sätta mig i bilen med det samma. Fick hämta mig en stund först. Det är tur att man tycker om sitt jobb och att skruttungarna är fantastiska! 


Det fick bli en avkopplande promenad i skogen när jag kom hem. Att regnet öste ner gjorde ingenting, det gjorde bara att jag kunde koppla av mer. Inte många ute i sånt väder direkt. Men vi mötte en hund och dess matte. Eller, nej, fel av mig. Jag trodde vi skulle möta en hund och dess matte men det visade sig att matten och hunden hade gått upp i skogen när de såg oss komma på vägen. (Emil såg dem genom fönstret.) Vi måste ha sett väldigt respektgivade ut där vi gick, min labradåre och jag... 

Med tanke på att jag ser i syne då och då så tänkte jag, när jag inte såg matten och hunden när jag kom runt kröken på vägen att jag gjort det igen. Men varför skulle jag hallucinera fram en boxer och en matte med röd jacka liksom? 

Han ser väääldigt ledsen ut men jag lovar att det inte beror på vädret eller ens skogspromenaden. Han är som sin matte, gillar inte att posera framför kamerna och framför allt så gillar han inte att vara tvungen att sitta stilla mitt ute i skogen. TRÅKIGT MATTE!!!!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards