Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Direktlänk till inlägg 25 september 2008

Uppdatering...

Av Annica - 25 september 2008 12:15

har haft så jäkla mycket den här veckan att jag inte hunnit att blogga... :-(


liten uppdatering....


tisdag: var jag på föreläsning med jobbet om genus i förskolan, jag tyckte att det tyvärr var bortkastade pengar, gillade inte alls innehållet,. inget nytt för mig, en andra kanske lärde sig en massa saker.


onsdag: körde gillingebanan, var supernervös, inte för själva halkan utan för att om jag var för dålig på att köra...(är man neggo eller neggo???) men när man satt där men någon som inte skulle lära en att köra och påpekade varenda miss så gick det faktiskt jättebra att köra. Dom hade precis fått nya bilar. Audi A3, supersköna!
Efter jobbet så blev det shoppingtur med Emil, jag köpte nya skor, reebok (mellanstadiet allover!!!) :-) två nya bh:ar (alla mina andra har bågarna poppat i *aj*) och så skulle jag köpa byxor och hittade absolut inga! *morr* så jag spenderade X-antal hundralappar på Kitty-saker istället för att trösta mig lite.... :-P
Kvällen spenderades hemma hos G där A och G hade fixat middag och sen blev det tv"byggande" då G:s nya tv kom. Jag somande i hans soffa efter en låååång dag!


Och idag då, torsdag. Vanligt dag på jobbet med efterföljande P-möte, kom hem för en halvtimme sen... Ska nu studsa i duschen för att sen dricka te framför tv:n och fundera på om jag verkligen vill ha skorna jag köpte eller om jag ska byta dem.... känns det igen för er som känner mig???? beslutsångestens drottning!!!! :-D


Berätta gärna vad ni tycker om skorna!!!


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 3 juni 2012 14:30


HIPP HIPP HURRA FÖR VÄRLDENS BÄSTA OCH SÖTASTE KATTER IDAG!!!!   Just idag för sju år sedan föddes mina underbara katter. Jag fick ett sms mitt i natten från min kompis som äger mamman. "Den första ser ut som en skölpadda" då visste jag att vi sk...

Av Annica - 3 juni 2012 12:48


Inget regn på dagens morgonpromenad men massa underbara Lupiner och söta små Vinbärssnäckor. Håll tillgodo.   ...

Av Annica - 2 juni 2012 20:30


          Alltså... matte. *suck* Jag fattar inte varför ni kallar det hundväder, det borde ju kallas människoväder eller åtminstone matteväder. Herregud. Det var ju inte direkt skönt ute i morse på morgonpromenaden. Jag uträttade mina beho...

Av Annica - 2 juni 2012 20:13


Hittar ni Labradåren?!     

Av Annica - 2 juni 2012 20:03


...då får man göra det bästa av situationen. Hemmagjorda hamburgare. TIPS! Rostad lök på hamburgare är sjukt gott! Lucas njuter av ett märgben det låter gott när man hör honom men jag ska nog inte testa faktiskt.         ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards