Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Direktlänk till inlägg 15 april 2012

Bilder från helgen.

Av Annica - 15 april 2012 21:15

Det blev alltså ingen blogg under lördagen, det är liksom inte så kul att blogga utan bilder men här kommer en liten bildbomb. Tar inte alla på samma gång för då tröttnar ni och blundar nog istället.


 

Det är Robin Hood vi vill ha!





 

En skitränna, japp så här ser den ut. Här har typ Magnus Ladulås bajsat. Eller vem det nu var. Vissa i vårt sällskap tyckte att det var en bra idé att klättra upp i skitrännan. 


 

Det här måste ju vara en bajsblomma då? För den växte nedanför bajsrännan.



 

När man hade klättrat upp för bajsrännan kom man hit upp.


 

Sen åkte vi remmarlag, supermysigt! Tänk om man kunde livnära sig på att köra remmarlag här i Ösmo också! 




 

Var tvungen att ta med en bild till, Nero och Rasmus Lucas hette hästarna och labradåren hette Tyson. 12år och varit "remmarlagshund"  hela livet. Varit med på varenda tur.


 

Och till sist en bild på min snygga svägerska. 


Förlåt för ett otroligt tråkigt och oinspirerat inlägg. Skit i texten och titta på bildena isället.

 
 
Sara

Sara

15 april 2012 21:45

Men har du glömt att hästen hette som din hund?! Och vad jag vet så har du ingen hund som heter Rasmus ;)
Och sen vill jag bara säga att Robin Hood inte klättrade upp för nån bajsränna iallafall :P

http://ensarasblogg.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 3 juni 2012 14:30


HIPP HIPP HURRA FÖR VÄRLDENS BÄSTA OCH SÖTASTE KATTER IDAG!!!!   Just idag för sju år sedan föddes mina underbara katter. Jag fick ett sms mitt i natten från min kompis som äger mamman. "Den första ser ut som en skölpadda" då visste jag att vi sk...

Av Annica - 3 juni 2012 12:48


Inget regn på dagens morgonpromenad men massa underbara Lupiner och söta små Vinbärssnäckor. Håll tillgodo.   ...

Av Annica - 2 juni 2012 20:30


          Alltså... matte. *suck* Jag fattar inte varför ni kallar det hundväder, det borde ju kallas människoväder eller åtminstone matteväder. Herregud. Det var ju inte direkt skönt ute i morse på morgonpromenaden. Jag uträttade mina beho...

Av Annica - 2 juni 2012 20:13


Hittar ni Labradåren?!     

Av Annica - 2 juni 2012 20:03


...då får man göra det bästa av situationen. Hemmagjorda hamburgare. TIPS! Rostad lök på hamburgare är sjukt gott! Lucas njuter av ett märgben det låter gott när man hör honom men jag ska nog inte testa faktiskt.         ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards