Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg den 7 juli 2010

Av Annica - 7 juli 2010 23:58

Jahopp... jag ger upp! Nu har han skadat en klo till. Varför? Hur kan det hända? Har ingen koll på vilken klo i ordningen det är femte? sjätte? Jag lägger snart ner, drar ut alla klorna på honom som man gör på sina husdjur i USA.... För det är väl lagligt eller?! *SUCK*

Av Annica - 7 juli 2010 22:38

Jo men alltså jag gillar värmen men eftersom att vi inte ska släppa ut Luci förens han har gjort tvåan på lådan så kan vi inte ha öppet nånstans. Jag kan lova att det är vanisinnigt hett inne hos oss. Så lite, lite svalare kan det få bli tills han har bajjat... *pust*

Av Annica - 7 juli 2010 19:01

ojojoj vilken värmebölja! Underbart! Fast jag tror att Emil och P som är ute och bygger vår terass/altan/trädäck (Ja, vad heter det då?) skulle tycka att det var skönt med lite moln och bara tjugo grader istället för tretti. Men som sagt, JAG klagar inte.


Har en Lucifer som ligger på skrivbordet och tycker fantastiskt synd om sig själv. Han har ju inte fått gå ut sen igår kväll. Hur i hela friden ska jag få honom att förstå att om han bara bajsar i lådan så kan han få gå ut. Måste ju kolla hans "afträde" (eller bajs om ni hellre vill) med jämna mellanrum för att se om det blir nått bättre. Annars blir det en tur till veterinären igen och då blir det inte billigt. Då ska de ta prover från tarmen, mao öppna honom.


Stilstudie av trött katt som tycker synd om sig själv.




Thats life not on a pinne. Eller va?!


Imorgon hämtar jag Devil, stor, fin, ullig, gullig schäferhane. Vi ska ha honom tors-sön då matte ska ut och svira på Falsterbo-horseshow (eller jobba om ni så vill). Gå förbi atg-klinikens tält/monter(?) och hejja på henne från mig.


Nu ska jag se om byggjobbarna därute vill ha middag nu eller nån annan gång....


  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards