Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg den 27 juli 2010

Av Annica - 27 juli 2010 23:01

Jag vet att jag inte behövde nått... Leggings behövde jag faktiskt insåg jag MEN tydligen så säljs inte trekvartsleggings så här sent på sommaren eller hösten om man ser vad som finns i affärerna... *suck* Nåväl, jag bytte ut legginsköpet mot en jeansjacka från Cubus, den går tyvärr inte att stänga men för att citera Chris "Vem vill stänga en jeansjacka???" Snygg är den iaf och som Thérèse sa, "äh, du kan ju ha en scarf runt halsen om du fryser!" Försökte ta en outfitbild, hur gör ni modebloggare igentligen??? Nåväl, håll tillgodo!


 

Av Annica - 27 juli 2010 14:30

Nu får jag "stå ut" med jamande och ylande katter i ett dygn. De ska till veterinären imorgon för vaccination och med tanke på damens senaste utflykt och att vi har missat de två senaste tiderna så blir det utegångsförbud, nu ska jag bara försöka få in Luci också...


Jag har börjat att vänja in dem på deras vanliga foder nu. Tio korn per måltid, det är bara det att Luci älskar sitt vanliga foder så mycket och verkligen avskyr mag-maten att han igår tänkte ta för sig själv när han upptäckte vart jag förvarade hans älskade torrfoder. Han klättrade upp på lagerhyllorna, rev ner en låda med glödlampor, höll på att riva ner en guldfiskskål och satte sig på taket till mitt my little pony hus så att det gick sönder... Allt för att inse att plasten till Hills-fodret var allt för tjock för att ta sig igenom. Lilla skrutten. Han har gått ner så mycket i vikt att han snart försvinner, benrangel. Nu blir det gödning fast i lugn takt så att hans mage inte pajjar igen.


      

Av Annica - 27 juli 2010 13:30

See u later bitches! Nu drar jag till centrum för att luncha med en kompis. Kanske ska passa på att klippa håret, var ju över ett år sen liksom. Cliffhanger, visar på bloggen sen då. Ciao babes!


HAHA!!!! Kanske ska börja skriva så på riktigt! Nya heta tonårsbloggen!!! *mohaha* 28år och fjortis!!! fjortis x2 kanske?! Dubbelt så fjortisaktig.... tjugoåttis....

Av Annica - 27 juli 2010 11:55

Ghaaa!!!! SMS:ade precis Skippys ägare! Hon har inte kunnat prata med sin dotter W ännu då hon är hos sin pappa. Hon tror att hon kommer hem till helgen då kan hon kan prata med henne. Jag går snart i bitar!!! Och längta till helgen vill jag inte då är det bara knappa två veckor kvar av semestern! Vill ju hinna vara med Skippy innan jag ska lämna bort honom till dagmatte! *suck*


Av Annica - 27 juli 2010 10:30

Jag fick fb-meddelande tidigare, från Malin som är i USA, för att citera henne. "Jag sag iphone skal idag med hello kitty som var super cute..."-Vi får väl se om jag får hem nått "super cute" eller inte...

 
 


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards