Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg den 14 juli 2010

Av Annica - 14 juli 2010 16:31

Härlig dag...

vakande strax efter åtta i morse med huvudvärk, tog en ipren och somnade om. Vaknade några gånger i i timmen och tillslut hade huvudvärken eskalerat till en mindre angenäm migrän, inte en deluxe men likväl en järnhand kramandes mitt stackars huvud. Tryckte i mig två alvedon tillsammans med väteskeersättning och la en, för sekunden, kall handduk på pannan. Efter att ha vridit mig i sängen till elva, med hamrande, bankade, skruvande och sågande i ena örat och en olycklig katt i det andra MIAOOOUUUU MIAOOUUU MAIOOOUUU!!!!! (genom öronproppar bör tilläggas) var jag tyvungen att masa mig upp och in i bilen för en tur till mamma och pappas katter i årsta. Väl där däckade jag på sängen och sov från tolv till halvtre, vaknade och tog ytterligare en ipren och nu är det bara nån liten fjanthuvudvärk a´la Svensson som är helt hanterbar kvar...

 

Till råga på allt så har jag totalt glömt bort att avboka katternas vaccinationstid idag. Ena katten är ju på språng i friheten och den andra inne bakom lås och bom (tycker han iaf.) med skadad klovals. Så har min dag varit hittills hur har eran varit?


Så här tycker jag om idag!!!


GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN FÖRRESTEN JOHAN! Hoppas verkligen att din dag varit bättre än min!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards