Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg den 22 juli 2010

Av Annica - 22 juli 2010 20:30

Känner mig så där härligt strandentrött. Årsta havsbad, finns inte många ställen på denna jord som slår det stället. Ren skär KÄRLEK!

Mötte mina flickor på stranden, Karin och Alex tillsammans med Elin, Karins sköna kompis. Me Like... Bad, skitsnack och sol, precis vad jag behövde och när kaffesuget smög sig på så slapp jag göra en Rudolf (Sunes pappa ni vet). Karin hade med sig en termos. Jäklars vad gott! Magen känns bra mycket bättre men inte helt bra. (Fick magkatarr av all stress med Puma).


När molen började torna upp sig i horisonten och regnvindarna började vina packade vi ihop oss medans alla okunniga blev kvar i när regnet smattrade in med sina fem stänk... Vi åkte till Coop och hyrde film, så smidigt, så billigt och så lagligt! 29kr för en  film! 


Jag kan verkligen rekomendera den men glöm inte "pinsamkudden" Stundtals vill man bara spola framåt!


Nu vankas en sen middag sen ska jag plocka fram dammsugaren, får ju finbesök imorgon!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards