Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg den 24 juli 2010

Av Annica - 24 juli 2010 20:19

Njuter av ett glas rött och en brasa i kaminen medan jag väntar på att grillspetten ska bli klara på grillen... Äntligen är magen så pass bra att jag kan dricka vin!!! Eller? Tur det finns Inside!


Av Annica - 24 juli 2010 19:00

Åh! SMS:ade med Skippers ägare idag igen! Jag vill, jag vill, jag vill!!!! Vi pratade om att jag skulle ha honom på test en vecka mest för hennes dotters skull men även för vår och Skippers såklart. Håll tummarna för oss!

Av Annica - 24 juli 2010 17:45

Dagens gråa väder inbjöd till lite shopping...


    

Headset till Iphonen, det man får till är värdelöst. Har ju stora lurar i skullcandy som jag är supernöjd med så jag kör på ett säkert kort.


 

Senaste tillskottet till Ed Hardy samlingen, ett skydd till Iphonen. Me Likee


Har sagt till Anna upprepade gånger att jag ska köpa Kitty hårspännen till finaste trollungen, nu har jag gjort det. Ska bara leverera dem nu.


   

Var i extremt stort behov av nya bh:ar. Hittade två och fick 30% på den ena tack vare en lindex-check.


  Hittade Barbapapastrumpor på Hm:s barnavdelning. De måste ha lagt fel, vuxenstrumpor på barnavdelningen liksom...


Armband från lindex. Mitt är dock rosa men mitt foto jag tog blev värdelöst så jag snodde ett från deras hemsida, fanns bara i blått på bild.



Sen var vi en sväng på Citygross och gissa vad de hade där...

 

Lakritsdumle i lösvikt!!!!



 Djuren fick en egen medicinlåda från Claes Ohlsson, har ju en aning skadebenägna djur...

 

Nu kanske det blir ordning på torpet...




Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards