Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg den 15 juli 2010

Av Annica - 15 juli 2010 17:17

På lördag smäller det! 30års fest. Måste bara masa mig in i min glödheta (bokstavligt talat) bil och ta mig till Ica Maxi först. Annars får ni ingen mat. Suck, pust, stön stånk! Lite svalare väder gör inget, inte när man har hundra saker som ska göras....


Av Annica - 15 juli 2010 09:47

Jahopp! En olycka kommer sällan ensam eller vad är det man säger? Otur är väl bara förnamnet på vad som drabbar oss hela hela hela tiden. *suck* Stora bilen har ju avgasröret gått av på som ni vet. Nu ska Doris besiktas snart, egentligen på onsdag men det har jag lyckats avstyra. För... hör och häpna när Emil skulle kolla bromsarna inför besiktningen (hon skakar när man bromsar hårt) så visar det sig att nån mojäng som sitter vis stryr-nånting-grejjen är borta (kanske nån damask) så hon kommer få en tvåa på det mao. ombesiktning. Det värsta av allt är väl att det här är nått som Emil inte kan fixa själv utan hon måste in till bildoktorn. *suck suck suck suck*


Sen ska det ju regna på lördag när Emils 30-årsfest ska äga rum, sen hinner de inte klart helt med verandan/trädäcket/altanen i tid. Sen måste vi åka och köpa mer virke till stolparna men har inte en bil som kan dra släp då den stora är trasig. Sen vet vi inte hur vi ska få hit stora partytältet då stora bilen är trasig och det går ALRDRIG i världen in i lilla Doris, Nu kom mamma och pappa med partytälet OCH vi får låna pappas bil till att köra virke! Haleluja!!! Vänder det nu? Knappast, glaset är ju halvtomt!


Puma är fortfarande borta och Lucifer går fortfarande med tassen i paket och med lampskärm runt huvudet. När Puma är hemma igen och jag har en frisk Lucifer, då är jag nöjd, trasiga bilar och regn är småpotatis.


Ni kan ju försöka att blåsa lyckans vindar till oss! Jag ska dränka mig i isvatten för jag smälter snart!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards