Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg den 13 juli 2010

Av Annica - 13 juli 2010 17:28

Gosh! Kan man smälta? Är det fysikst möjligt för en männsika att smälta? För då tror jag att jag är på god väg, droppar som en isglass... Vansinnigt! Allt jag vill är att åka till båtbryggorna i Årsta Havsbad och lägga mig på rygg i spat och bara ligga där hela dagen. Men icke. Jag är sympatihemma i värmen och solgasset med gossarna som snickrar. Plus att jag vankar som en orolig höna i väntan på min älskade finaste Puma.


Föreslog för mamma tidigare idag att jag skulle få låna henns bil då den har acc (nej jag skrev inte fel) och jag endast har kd (korsdrag) i mina söta Doris. I denna hetta gör kd ingen som helst nytta kan jag be att få tala om. Men till saken, jag frågade och hör och häpna; positivt besked!!! Men vilkoret (alltid dessa vilkor) var att jag åkte ut till dem ikväll och imorgon bitti för att se efter kattena när de är på sjön. TAGET!!!!  

Så nu sitter jag i en sån här fast blåmetallic.

Av Annica - 13 juli 2010 14:41

Nu ska jag gå ut i skogen och leta efter min Puma. Hon har fortfarande inte kommit hem och jag är fruktansvärt orolig! Jag såg henne senast i torsdags men Emil säger att han såg henne fredagmorgon så det får jag väl tro på då. FYRA dygn har hon varit borta nu min fining!!!  


Den här lappen är uppsatt i området. Hon brukar inte vara borta så här länge. Skrotfia!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards