Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg den 5 mars 2012

Av Annica - 5 mars 2012 20:30

Jag slog nytt besökarrekord igår! 81 (!!!)unika besökare var inne och snurrade på min blogg. Så himla kul! Är uppe och nosar bland storbloggarna nu va?! *hihi*


Det är inte alltid så lätt att fota egobilder...  


Idag har jag gillat måndag, jag brukar inte gilla måndag, måndag brukar vara dum.

För det första så var jag så trött igår kväll att jag tokdäckade så fort jag la huvudet på kudden.

Sen fick jag sova nästan hela natten, ett avbrott vid ett-tiden av katt som skulle in annars var det lugnt.

Vaknade fem minuter innan klockan skulle väcka mig, znoozade lagom länge och slapp stressa.

Kom i perfekt tid till jobbet.

Jobbade....

Insåg att jag fått pengarna som köparen till ett av schabraken och lindorna lovade. (skickade sakerna).

Slutade så där härligt tidigt, kvart i tre.

Åkte till MAXI och kunde handla lite mat tack vare att jag sålt lite saker.

Det var knappt några människor på MAXI.

Hann ta en lång härlig promenad i skogen med Lucas och jag halkade inte så att jag ramlade en enda gång!!!! Vi var ute i 1,5timme och jag hann gå nästan hela milen utan att det blev mörkt fast att vi inte gick förrens halvfem. Det var alltså ljust nästan fram till sex!! Tjohooo!!!

När jag kom hem igen så hade Emil dammsugit hela huset och fortsatte sen med att skura för att sen laga middag. Under tiden tog jag en dusch.

När jag duschat klart var middagen framdukad.

Efter maten tränade jag med Lucas och det gick superbra! Höger om halt fungerar nästan varje gång numera och ligg och stå är lättare att skilja på nu när jag har kommit på att jag måste betona orden mer olika. Han har trott att jag sagt samma kommando innan antar jag.

Nu sitter jag med fötterna på bordet, kollar på Famijen annorlunda och bloggar. 

Tack måndag för att du var snäll mot mig!


Här mår jag bra!


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards