Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg den 17 mars 2012

Av Annica - 17 mars 2012 14:52

Vi tog oss en skogspromenad i vanlig ordning och vet ni...? Vi hittade blåsippor! Fattar ni vad det innebär? DET-ÄR-VÅR! Fantastiskt! Jag älskar´t!

 

Av Annica - 17 mars 2012 11:15

Etapp tre var ju kidnappningen. Oftast så förknippar man kidnappning med något otrevligt men ska det vara så trevligt som vi hade det igår som blir jag gärna kidnappad oftare! Slutdestinationen var min absoluta favoritrestaurang Hosteria Tre Santi som ligger på Blekingegatan. Liten Italiensk kvarterskrog, god mat, trevlig servis och mysig och familjär atmosfär. Jag äter alltid samma sak när jag är där, tråkigt kan man tycka men varför ändra ett vinnande koncept? 


 

Carpaccio till förätt. 


 

Bigoli frutti di mare till varmrätt


 

Citronsorbet med färska jordgubbar och limoncello till dessert.


    

Mina fina tjejer. Elisabeth, Thérèse, Malin, Karin och Malin. Alla kunde tyvärr inte vara med men de här flickorna räcker gott! Älskar er, 22års underbar och ibland inte så underbar vänskap! 


 

Och sen skulle vi åka hem men det visade sig att garaget stängde klockan tio... och vi var där strax efter elva. Thérèse ringde journumret som stod på skylten, vi skulle kolla vad det skulle kosta att öppna upp garaget så vi kunde få ut bilarna. Det visade sig att  jouren hade öppet till fem, alltså sjutton inte fem på morgonen. Bra jourtider det där, ja för det som arbetar alltså. Som tur är så har jag världens snällaste sambo som dessutom var nykter så han satte sig i bilen och kom och hämtade oss. 


TACK ALLA INBLANDADE FÖR IGÅR! JAG BLEV OTROLIGT GLAD OCH RÖRD. Tänk, jag tror nästan att ni tycker om mig på riktigt faktiskt! 


Jag har fortfarande inte kunnat lösa filmfrågan. Vill så gärna visa er vad mina underbara vänner har gjort till mig. Jobbar vidare på det under dagen.

Av Annica - 17 mars 2012 10:29


Vi kör på mysmorgon idag.

     

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards