Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg den 18 mars 2012

Av Annica - 18 mars 2012 22:07

...så var helgen slut!Jag är död som en inlagd sill, ni får helt enkelt hålla er till tåls till imorgon med mer bilder från helgen. Förresten så hade vår hörnsoffa inget hörn så det blev inget soffbyggande idag. Jag visste väl att allt klaffade för bra för att det skulle vara sant. Tur att jag var in pessimistmood idag. Besvikelsen blev med andra ord hanterbar. Nu ska jag slå igen mina kloakbruna ögon. Ny vecka imorgon och förhoppningsvis ett hörn till vår nya soffa! Tjigeling!Det går av någon anledning inte att göra radbrytningar från mobilen, dagens i-landsproblem, ja förutom det försvunna hörnet då. Ujujuj! Hur skaaa det gå?!

Av Annica - 18 mars 2012 19:00

Det här skulle bli en söndag i vilans-tecken. Ni vet en lugn promenad med hunden, glo på någon film och så. Men så fick jag den briljanta idén att vi skulle kolla på soffor. Jag fick nämligen ett stort soffbidrag i 30-års-present igår. Sagt och gjort, aningen trötta i ögat så åkte vi iväg med tanken att titta på soffor och kanske beställa en, för det vet ju alla att det är typ ett års väntetid på leverans av soffa?! Men nu sitter jag här med en soffa som ska monteras ihop. Det gick liksom på en handvändning det sa klick direkt så vi struntade i att åka till några andra affärer. Lånade pappas bil (vår storbil är ju trasig) och deras grannes släpp, HÄPP! Klart! 


Nåväl, jag skulle bara kika in och säga att jag lever, ja en aning iaf. Känner mig rätt död. Om jag orkar så kommer det upp ett till inlägg under kvällen med bilder från igår och översvallande tack till la familia som gjorde min kväll! Fast trollungen, lillfjant och svägerskan fick bli hemma pga den dumma influensan! 


Vi har snödroppar i rabatten (lerhålet).  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards