Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Direktlänk till inlägg 18 mars 2012

Impulsköp, död och snödroppar.

Av Annica - 18 mars 2012 19:00

Det här skulle bli en söndag i vilans-tecken. Ni vet en lugn promenad med hunden, glo på någon film och så. Men så fick jag den briljanta idén att vi skulle kolla på soffor. Jag fick nämligen ett stort soffbidrag i 30-års-present igår. Sagt och gjort, aningen trötta i ögat så åkte vi iväg med tanken att titta på soffor och kanske beställa en, för det vet ju alla att det är typ ett års väntetid på leverans av soffa?! Men nu sitter jag här med en soffa som ska monteras ihop. Det gick liksom på en handvändning det sa klick direkt så vi struntade i att åka till några andra affärer. Lånade pappas bil (vår storbil är ju trasig) och deras grannes släpp, HÄPP! Klart! 


Nåväl, jag skulle bara kika in och säga att jag lever, ja en aning iaf. Känner mig rätt död. Om jag orkar så kommer det upp ett till inlägg under kvällen med bilder från igår och översvallande tack till la familia som gjorde min kväll! Fast trollungen, lillfjant och svägerskan fick bli hemma pga den dumma influensan! 


Vi har snödroppar i rabatten (lerhålet).  

 
 
Ingen bild

therese

18 mars 2012 20:59

Va kul att ni hittade en soffa. Bild snarast tack

Annica

20 mars 2012 12:58

Ja, oväntat att hitta en så snabbt!

 
Ingen bild

Malin b

18 mars 2012 21:57

Säg till när man ska komma och kontrollsitta ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 3 juni 2012 14:30


HIPP HIPP HURRA FÖR VÄRLDENS BÄSTA OCH SÖTASTE KATTER IDAG!!!!   Just idag för sju år sedan föddes mina underbara katter. Jag fick ett sms mitt i natten från min kompis som äger mamman. "Den första ser ut som en skölpadda" då visste jag att vi sk...

Av Annica - 3 juni 2012 12:48


Inget regn på dagens morgonpromenad men massa underbara Lupiner och söta små Vinbärssnäckor. Håll tillgodo.   ...

Av Annica - 2 juni 2012 20:30


          Alltså... matte. *suck* Jag fattar inte varför ni kallar det hundväder, det borde ju kallas människoväder eller åtminstone matteväder. Herregud. Det var ju inte direkt skönt ute i morse på morgonpromenaden. Jag uträttade mina beho...

Av Annica - 2 juni 2012 20:13


Hittar ni Labradåren?!     

Av Annica - 2 juni 2012 20:03


...då får man göra det bästa av situationen. Hemmagjorda hamburgare. TIPS! Rostad lök på hamburgare är sjukt gott! Lucas njuter av ett märgben det låter gott när man hör honom men jag ska nog inte testa faktiskt.         ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards