Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg den 10 mars 2012

Av Annica - 10 mars 2012 17:28

Långpromenad med hunden. Ramlade inte en enda gång!!! Det ni. Trevligt sällskap av Emils kusin, N  och så Emil förstås. 


Jag får spela in mellon ikväll vi är nämligen bjudna på 30årsfest. Vad är det för sätt att ha 30årsfest på mellofinalen? Jag fattar´t inte. Får hålla lite koll på tv:n ändå så att jag kan rösta på DBA. Det går ju inte att göra imorgon. 


Vilket oflyt jag har i skrivandet, mindre kul. Nu blir det till att duscha och sätta på sig partyfejset.


Tjing Tjong vattenballong!

Av Annica - 10 mars 2012 15:05

Mot bättre vetande lägger jag upp det här med. Halter i fria följet  är vad som står på agendan.



 



Av Annica - 10 mars 2012 13:45

Det är absolut inte den bästa omgången men ni får se ändå. Idag kunde vi göra ett ställande och därefter ett läggande direkt efter. Jag tror att han har börjat skilja på kommandonen efter att jag kom på att jag sa kommandona för lika. Med samma tonfall. Apporten skulle vi behöva mer fart i men han tar den med glädje och ser inte ut som världens mest ledsna hund längre. Det är bra!



 
 
 

Av Annica - 10 mars 2012 13:28

HAHAHAHAHA!!!!

 

Jag skulle kunna sälja på svartabörsen kanske blir ju endel bajskorvar på jobbet menar jag...

Bild åter igen från Aftonbladet, vart annars?

Av Annica - 10 mars 2012 11:46

Lucas ÄLSKAR sin boll!

       

Hur söt kan man va?


Nu ska vi ut och träna. I dagsljus! Halleluja!! Ska tvinga Emil att filma får se om det blir bloggvänligt!

Av Annica - 10 mars 2012 11:14

Godast är godiset man äter när man inte får... Till frukost, innan middagen... ja ni fattar! 


Av Annica - 10 mars 2012 10:30




Brutalt uppvaknande i morse! Vacknade med ett ryck vid sju! Jäklar!!! Jag har försovot mig! PANIK!! Pulsen steg rejält! SKIT SKIT SKIT! Slängde ett getöga på Iphonen för att kolla att jag uppfattat tiden rätt, det hade jag men.... Det stod även LÖRDAG där under! LÖRDAG! Jag älskar LÖRDAG! La mig ner igen och somnade förnöjt om.


     

Björn Borg var förbi en sväng i går natt också.

Av Annica - 10 mars 2012 09:00

Morgonbild från förra året! Den ser lite ut som en talva. Ibland är suddigt bra!

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards