Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg den 23 mars 2012

Av Annica - 23 mars 2012 21:15

Sent blogginlägg, hade inte ens tänkt att blogga idag. Hade som ingen lust men så kom jag på att jag hade bilder i mobilen så då kan man ju komma på något...


 

Det här har jag druckit hela dagen. Förkylnings-häxbrygd... Ta en bit färsk ingefära, hacka den tillsammans med en vitlöksklyfta. Lägg i en tesil och häll över hett vatten. Låt det dra ett tag, minst tio minuter enligt min smak. Ha i citronskivor eller honung för godare smak. Jag föredrar citronskivor men har du ont i halsen så kör på honung, det lindar.


 

Lucas igår kväll. Han har intagit sovarposé på Blackie. Min komatta som jag fick i 30års present. Och ja, jag har döpt mattan, det är (var?) en ko ju. Min bil heter Doris... så är det bara. 


 

Muskan i solnedgång -igen. Men det är lika vackert varje gång. Jag kan bara inte låta bli att fota.



 

Årets första Tussilago här hemma. Lucas tyckte att jag var knäpp som stannade och fotade något så ointressant som blommor, det låg ju hästbajs bredvid... 


 

Och nu har vi det så här. Ubermysigt! Två av tre killar i soffan, Emil är på jobbet så det är vad jag får hålla till godo med. Men man kan ju ha det värre. 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards