Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg den 25 mars 2012

Av Annica - 25 mars 2012 22:24

Ni får ge er till tåls men en bit in i klippet så agerar Lucas akrobat! Tips på film-redigeringsprogram mottages tacksamt. Gärna gratisprogram.



 

Av Annica - 25 mars 2012 22:00

Jaha, så kan det gå. Jag skulle ju ta det lugnt idag men det kunde man väl ana, att har man en släng av bokstavskombination så är det svårt. Om det nu inte är så att man har hundra tråkiga saker att göra. Då är det lättare att slappa, men med dåligt samvete förstås... Varför är det så? Nåväl, vad blev det då? Sisådär fyra maskiner tvätt, dränkning av orkidé-samlingen, vattning av övriga blommor och såklart skogen med Lucas. Men det tillhör ju vardagen som hundägare, även en dag när man inget ska göra. 


Ja och sen då, vi har ju haft finbesök av Emils kusin med fru. De bjöd på mat. Japp, ni läste rätt de kom hit och bjöd oss på mat. Tyckte att de varit här och ätit så ofta så nu var det tydligen deras tur att bjuda. Ja inte mig emot. Men hörni nu blir det bilder istället. Jag ska fortsätta att försöka att göra ingenting. 


 

Orkidé-samlingen


 

...och så fick jag ju paket också...


 

En superfin stelton-termos.


 

Vi hittade en ny fin plats längs sjön.


 

Vårens första vitsippa!!!


 

Ni kan inte få nog av bilder på min Lucas va?


 

Så bara därför får ni en till. Jag skulle hålla i pinnen så att han kunde tugga ordentligt!


 

Ja just ja, Stine var snäll och kapade mitt hår en decimeter. TACK!

Av Annica - 25 mars 2012 12:46

Nu vet jag varför jag jobbade arslet av mig hemma igår. Det var för att jag ska göra nada idag. Tar edigt helt enkelt. Det tyckte uppenbarligen Lucas också att han skulle göra, träningen  var som tuggummi, jag jobbade mer än han. Vi gav upp. Nu ligger han och tuggar på ben och jag, ja jag gör inget annat än njuter av lugnet. Årest första humla är också skådad. Den höll nyss på att krocka med mig. 


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards