Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg den 27 mars 2012

Av Annica - 27 mars 2012 22:51

Blir bara en snabbis direkt ifrån sängen. Jag har haft fullt upp hela kvällen med lydnadsträning, påbättring av färg på håret och pyssel. Gör en present till min trollunge som blir 3(!!!) på lördag! Shit!! Fasters lilla skrutt börjar bli stor! Ville bara titta in och säga att jag är på en glad plats just nu! Känns lyckligt och bubbligt! Livet är härligt. Tack alla fina som stöttar när jag mår skit. Ville bara att ni skulle få veta att jag kan må bra också! Och ja, det här är ju också skrivet från mobilen därav klumpen av text... God natt mina vänner och ni andra! Dags att slå ihop de kloakbruna nu och sova en stund. PS. Vitt örngott är inte det bästa när man nyss färgat håret rött, ett tips bara...DS.

Av Annica - 27 mars 2012 12:28

Jag önskar verkligen att bloggplatsens app kunde bli klar någon gång! Det går ju inte att ladda upp bilder på bloggen varken på iphonen eller ipaden. Suck!Jag är fantastiskt nöjd med min nya hårfärg, ska försöka att fixa en bättre bild på den i dag och så ska jag köpa en till färg och be Emil hjälpa mig att bättra på där jag missade. Får se om radbrytningarna blir bättre nu då? Skriver mer sen. Kanske...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards