Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg den 11 mars 2012

Av Annica - 11 mars 2012 19:45

Åh pust vilken seg söndag. Man är inte arton längre det märks dagar som denna. Jag tog det ändå rätt lugnt i går även om det slank ner några öl men fy fabian, det har känts som sirap hela dagen, ja i skallen alltså. 

Måste ha smittat Lucas också för träningen var också som sirap. Hur mycket jag än hetsade, tjoade, tjimade och var allmänt cheerleader så fick jag inte mer än en klo från Lucas. Han gjorde det, med vift på svansen visserligen men oj så trögt det gick...


Nåja, Emil åkte precis in till stan för att hämta upp sin pappa som ska bo hos oss i några dagar då han ska gå på kurs här. Jag passade på att städa ur min bil tidigare idag bara för det. Det är väl en sak att jag själv åker runt i en sopptipp men andra ska inte behöva göra det. Fotade inte all skit jag hade i baksätet och tur är väl det. Men jag kan berätta att jag bland annat städade ur inte mindre än tre tomma spolarvätskedunkar, en en-liters flaska spolarvätska. Min ridhjälm, en rattmuff och massa svarta papperstussar, en tom fönsterputsflaska, snorpapper... ja ni hör. UÄCK! Men bakluckan är ren och snygg för där sitter ju Lucas ju! Så är det. 


Och vet ni, imorgon måste jag äta frukost hemma, hur ska det gå. Jag äter ju i bilen annars men nu så kommer ju mitt frukostbord (bilsäte)  vara upptaget av en svärfar. Han kanske kan hålla i mina mackor i och för sig? Hmm... Tål att tänka på!

Av Annica - 11 mars 2012 19:16

Min svägerskas lillebrors band, Lemonys, good shit!!! 


Av Annica - 11 mars 2012 16:41

Vi tog en promenad i det fina vädret när vi skulle hämta bilen istället för att åka bil dit. En timmes promenad i underbart väder. Så skönt, jag jobbade Lucas med lina, lerigt och dant men det får man ta. Hellre det än IS!!! Isen, nu är du på väg att bli besegrad, min vän våren är på intågande!


P ringde mig och gav konstruktiv kritik utifrån vad hon sett ifrån gårdagens filmer. Superbra och jag ska verkligen tänka på vad hon sa. Imorgon kommer hon ut hit och ska kommendera oss. Ska bli intressant och kul även om jag är en aning nervös som alltid när någon annan ska se oss träna. Jobba på hund-självförtroendet?-javisst!


Så här glad blev Lucas när jag berätta om att P ska komma ut imorgon och kommendera oss... Anar jag lite rädsla?! Nu blir det rättning i ledet...  


Nåja, ska ta och äta lite sen lunch(?) och sen ut och jobba med Lucas medan det ännu är ljust.

Av Annica - 11 mars 2012 11:08

Strålande sol och vi har kort tight kjol... Haha, nej då, ingen fara. Men det är faktiskt sol där ute. Hade till och med solglasögon på mig när jag var ute med Lucas på morgonpromenad. Fast det kan ju också vara för att jag var på trettioårsfest igår kanske.

Vi måste åka och hämta storbilen snart, han blev kvar på festen, ville inte följa med hem när vi sa att det var dags att gå. Där visade vi honom allt!


Ja och så måste jag ju säga nått om mellon igår också. Jo vi såg på mellon på festen, vad ska man göra? Klart att Loreen vann vad trodde ni egentligen?! Tycker ofantligt synd om Danny faktiskt, tredje året i rad han blir tvåa va?Men mina personliga favoriter var som ni alla redan vet Dead By April, får såna goosebumbs av låten. Bjuder er på lite goosebumbs så här på söndagsförmiddagen. 


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards