Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Direktlänk till inlägg 11 mars 2012

Sirap, soptipp och frukost

Av Annica - 11 mars 2012 19:45

Åh pust vilken seg söndag. Man är inte arton längre det märks dagar som denna. Jag tog det ändå rätt lugnt i går även om det slank ner några öl men fy fabian, det har känts som sirap hela dagen, ja i skallen alltså. 

Måste ha smittat Lucas också för träningen var också som sirap. Hur mycket jag än hetsade, tjoade, tjimade och var allmänt cheerleader så fick jag inte mer än en klo från Lucas. Han gjorde det, med vift på svansen visserligen men oj så trögt det gick...


Nåja, Emil åkte precis in till stan för att hämta upp sin pappa som ska bo hos oss i några dagar då han ska gå på kurs här. Jag passade på att städa ur min bil tidigare idag bara för det. Det är väl en sak att jag själv åker runt i en sopptipp men andra ska inte behöva göra det. Fotade inte all skit jag hade i baksätet och tur är väl det. Men jag kan berätta att jag bland annat städade ur inte mindre än tre tomma spolarvätskedunkar, en en-liters flaska spolarvätska. Min ridhjälm, en rattmuff och massa svarta papperstussar, en tom fönsterputsflaska, snorpapper... ja ni hör. UÄCK! Men bakluckan är ren och snygg för där sitter ju Lucas ju! Så är det. 


Och vet ni, imorgon måste jag äta frukost hemma, hur ska det gå. Jag äter ju i bilen annars men nu så kommer ju mitt frukostbord (bilsäte)  vara upptaget av en svärfar. Han kanske kan hålla i mina mackor i och för sig? Hmm... Tål att tänka på!

 
 
Sara

Sara

11 mars 2012 19:53

Han kan nog mata dig oxå om du ber snällt ;)

http://ensarasblogg.blogspot.com

 
Mudottern

Mudottern

12 mars 2012 10:32

Vår bil är också en soptipp. Kanske ska ta efter dig och städa den någon dag. :)

Sv: Ja söt är hon. Men också lite bångstyrig :)

http://mudotter.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 3 juni 2012 14:30


HIPP HIPP HURRA FÖR VÄRLDENS BÄSTA OCH SÖTASTE KATTER IDAG!!!!   Just idag för sju år sedan föddes mina underbara katter. Jag fick ett sms mitt i natten från min kompis som äger mamman. "Den första ser ut som en skölpadda" då visste jag att vi sk...

Av Annica - 3 juni 2012 12:48


Inget regn på dagens morgonpromenad men massa underbara Lupiner och söta små Vinbärssnäckor. Håll tillgodo.   ...

Av Annica - 2 juni 2012 20:30


          Alltså... matte. *suck* Jag fattar inte varför ni kallar det hundväder, det borde ju kallas människoväder eller åtminstone matteväder. Herregud. Det var ju inte direkt skönt ute i morse på morgonpromenaden. Jag uträttade mina beho...

Av Annica - 2 juni 2012 20:13


Hittar ni Labradåren?!     

Av Annica - 2 juni 2012 20:03


...då får man göra det bästa av situationen. Hemmagjorda hamburgare. TIPS! Rostad lök på hamburgare är sjukt gott! Lucas njuter av ett märgben det låter gott när man hör honom men jag ska nog inte testa faktiskt.         ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards