Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Direktlänk till inlägg 11 mars 2012

Kommendering och vår!

Av Annica - 11 mars 2012 16:41

Vi tog en promenad i det fina vädret när vi skulle hämta bilen istället för att åka bil dit. En timmes promenad i underbart väder. Så skönt, jag jobbade Lucas med lina, lerigt och dant men det får man ta. Hellre det än IS!!! Isen, nu är du på väg att bli besegrad, min vän våren är på intågande!


P ringde mig och gav konstruktiv kritik utifrån vad hon sett ifrån gårdagens filmer. Superbra och jag ska verkligen tänka på vad hon sa. Imorgon kommer hon ut hit och ska kommendera oss. Ska bli intressant och kul även om jag är en aning nervös som alltid när någon annan ska se oss träna. Jobba på hund-självförtroendet?-javisst!


Så här glad blev Lucas när jag berätta om att P ska komma ut imorgon och kommendera oss... Anar jag lite rädsla?! Nu blir det rättning i ledet...  


Nåja, ska ta och äta lite sen lunch(?) och sen ut och jobba med Lucas medan det ännu är ljust.

 
 
Ingen bild

Anette

11 mars 2012 18:35

Hundsjälvförtroende? Vad är det? Suck, suck, suck...

Annica

11 mars 2012 19:04

Det är det man får om man tror att man vet vad man gör när man tränar sin hund... ;)

 
Ingen bild

Anette

11 mars 2012 21:02

Inte av att diska sig i tolv tävlingslopp i rad? Suck suck suck...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 3 juni 2012 14:30


HIPP HIPP HURRA FÖR VÄRLDENS BÄSTA OCH SÖTASTE KATTER IDAG!!!!   Just idag för sju år sedan föddes mina underbara katter. Jag fick ett sms mitt i natten från min kompis som äger mamman. "Den första ser ut som en skölpadda" då visste jag att vi sk...

Av Annica - 3 juni 2012 12:48


Inget regn på dagens morgonpromenad men massa underbara Lupiner och söta små Vinbärssnäckor. Håll tillgodo.   ...

Av Annica - 2 juni 2012 20:30


          Alltså... matte. *suck* Jag fattar inte varför ni kallar det hundväder, det borde ju kallas människoväder eller åtminstone matteväder. Herregud. Det var ju inte direkt skönt ute i morse på morgonpromenaden. Jag uträttade mina beho...

Av Annica - 2 juni 2012 20:13


Hittar ni Labradåren?!     

Av Annica - 2 juni 2012 20:03


...då får man göra det bästa av situationen. Hemmagjorda hamburgare. TIPS! Rostad lök på hamburgare är sjukt gott! Lucas njuter av ett märgben det låter gott när man hör honom men jag ska nog inte testa faktiskt.         ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards