Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Direktlänk till inlägg 18 mars 2012

Snipp Snapp Snut...

Av Annica - 18 mars 2012 22:07

...så var helgen slut!Jag är död som en inlagd sill, ni får helt enkelt hålla er till tåls till imorgon med mer bilder från helgen. Förresten så hade vår hörnsoffa inget hörn så det blev inget soffbyggande idag. Jag visste väl att allt klaffade för bra för att det skulle vara sant. Tur att jag var in pessimistmood idag. Besvikelsen blev med andra ord hanterbar. Nu ska jag slå igen mina kloakbruna ögon. Ny vecka imorgon och förhoppningsvis ett hörn till vår nya soffa! Tjigeling!Det går av någon anledning inte att göra radbrytningar från mobilen, dagens i-landsproblem, ja förutom det försvunna hörnet då. Ujujuj! Hur skaaa det gå?!

 
 
Mudottern

Mudottern

19 mars 2012 10:07

Det är ju sjukt irriterande när man köper något och så fattas det något eller något är trasigt så man inte kan få upp det på en gång. Jag blir lite sur varje gång :)Hoppas ni får hörnet snart, och hoppas du sov gott!

http://mudotter.blogg.se

Annica

20 mars 2012 12:52

De ursäktade sig så mycket och var väldigt hjälpsamma så det kändes ändå okej. :) jag sov som ett troll och soffan är fantastiskt skön! :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 3 juni 2012 14:30


HIPP HIPP HURRA FÖR VÄRLDENS BÄSTA OCH SÖTASTE KATTER IDAG!!!!   Just idag för sju år sedan föddes mina underbara katter. Jag fick ett sms mitt i natten från min kompis som äger mamman. "Den första ser ut som en skölpadda" då visste jag att vi sk...

Av Annica - 3 juni 2012 12:48


Inget regn på dagens morgonpromenad men massa underbara Lupiner och söta små Vinbärssnäckor. Håll tillgodo.   ...

Av Annica - 2 juni 2012 20:30


          Alltså... matte. *suck* Jag fattar inte varför ni kallar det hundväder, det borde ju kallas människoväder eller åtminstone matteväder. Herregud. Det var ju inte direkt skönt ute i morse på morgonpromenaden. Jag uträttade mina beho...

Av Annica - 2 juni 2012 20:13


Hittar ni Labradåren?!     

Av Annica - 2 juni 2012 20:03


...då får man göra det bästa av situationen. Hemmagjorda hamburgare. TIPS! Rostad lök på hamburgare är sjukt gott! Lucas njuter av ett märgben det låter gott när man hör honom men jag ska nog inte testa faktiskt.         ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards