Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Direktlänk till inlägg 4 mars 2012

KRAMA mig då för i helvete!

Av Annica - 4 mars 2012 13:08

Jaha, så har det hänt igen. Det är nog tur att inget filmteam följer varje steg jag tar, skönt att man inte är kändis.


Det är nu på ett personligt plan, Annica vs Isen. 


Det började med att Isen bråkat med mig genom att jag småhalkat, ni vet så där att man känner att det inte fäster och fötterna lever sitt egna liv. Men så händer det, Isen får övertaget, fallet är ett faktum. Eller braket kanske är mer rätt. Och tror ni inte, att precis där jag hamnar så har isen som genom ett trollslag förvandlats till LERA! Tack! Mysigt, jag blev lerig ända in på bara kroppen!


Och så vet ni ju vid det här laget att jag är en aning labil just nu. Så jag tog det VERKLIGEN personlig. Det brast. Tårnarna sprutade, hjärtat rusade, snoret rann och ulkandet övergick nästan i spyor. Och Emil stod där, och gick sakta vidare, visste väl inte hur han skulle reagera i denna stormiga stund. Då skriker jag KRAMA MIG DÅ FÖR I HELVETE!!!!


Det kan inte vara lätt att vara Emil alla gånger, tur att han älskar mig som mest även när jag förtjänar det som minst! Snorade ner hans jacka gjorde jag också. 


Nu ska jag slita mig från datorn och sätta mig på verandan i solen och njuta. G och A är här och brasan är tänd. 


Trevlig söndag på er!

 
 
Sara

Sara

4 mars 2012 18:28

KRAM!

http://ensarasblogg.blogspot.com

Annica

4 mars 2012 18:46

TACK!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 3 juni 2012 14:30


HIPP HIPP HURRA FÖR VÄRLDENS BÄSTA OCH SÖTASTE KATTER IDAG!!!!   Just idag för sju år sedan föddes mina underbara katter. Jag fick ett sms mitt i natten från min kompis som äger mamman. "Den första ser ut som en skölpadda" då visste jag att vi sk...

Av Annica - 3 juni 2012 12:48


Inget regn på dagens morgonpromenad men massa underbara Lupiner och söta små Vinbärssnäckor. Håll tillgodo.   ...

Av Annica - 2 juni 2012 20:30


          Alltså... matte. *suck* Jag fattar inte varför ni kallar det hundväder, det borde ju kallas människoväder eller åtminstone matteväder. Herregud. Det var ju inte direkt skönt ute i morse på morgonpromenaden. Jag uträttade mina beho...

Av Annica - 2 juni 2012 20:13


Hittar ni Labradåren?!     

Av Annica - 2 juni 2012 20:03


...då får man göra det bästa av situationen. Hemmagjorda hamburgare. TIPS! Rostad lök på hamburgare är sjukt gott! Lucas njuter av ett märgben det låter gott när man hör honom men jag ska nog inte testa faktiskt.         ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards