Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg den 11 februari 2012

Av Annica - 11 februari 2012 23:45

Mellon är slut för den här veckan, japp, sant! Missade ni? Synd?! Eller nja, ni missde en bra, David Lindgren. Annars var det mest skräp. Andreas var ju förstås snygg och så där men det hjälpte liksom inte.

Nåja... hittade en "lika-som-bär"-kandidad i Ulrik Munter. Ja inte till mig då utan till Kobbe. Fast han tycker nog inte det, han är en sån där stencool rockkille (med mjukishjärta). Men att vara lik Ulrik är nog inte nått han strävar efter. Fast när jag tänker efter så borde ju Ulrik vara den som apar efter Kobbe, för Ulrik är ju sisådär 12 och Kobbe 30+. Varför heter han Ulrik förresten? Det låter ju lite som kräks. Men dutti var han, förstår att girlsen (och boysen) skriker sig hesa, tyvärr låter det samtidigt som att de kräksar.... 


Nä ni, nu ska ni slippa mitt svammel, ska hoppa (som en groda) in i duschen nu och sen placera min trötta kropp i den nybäddade sängen. Inte illa, inte illa! 


Imorgon ska det bakas för då vankas det finbesök! Min älskade Trollunge med lika älskad LillFjant kommer på besök!

          

Mina fina älskade brorsbarn! 

Av Annica - 11 februari 2012 18:00

Såå, hemma igen från diverse äventyr. Eller nja men vi är hemma igen i alla fall. Det är ju bra. Jag fick göra tvärt emot vad bloggare brukar göra, skriva massa inlägg (2st) i efterhand och sen publicera dem nu. Fick inte nätverket att fungera igår och imorse. suck


Nåja, mysig och JOBBIG promenad med gänget. Stina tyckte att vi skulle ta svängen ut i skogen och över ängarna så att Tuff kunde springa lös en stund, bra ide i teorin men i praktiken... Det var ju liksom oplogat!. Bra för benmusklerna dock!


Sen for jag vidare som ett skott, skulle förbi apoteket (som stängde mitt framför näsan på mig) och systemet. En sak blev ju i alla fall avbockad på listan. ÖL!

Fick med andra ord sätta mig i Doris igen och fara vidare som en vind (hon har bara ett läge lilla Doris, FULL FART FRAMÅT!!!) In på Cura-apoteket på MAXI, bästa öppettiderna 8-22 every fuc*ing day! Köpte mitt livselixir, laktostabletter! Hur klarar man sig utan I wonder! (Har blivit Yoda-skadad uppenbarligen) och en ny Felieway-dosa till Lucifer. Jag gör allt nu för att han ska bli bra och Feliway fungerade ju sist, tillsammans med medicin såklart! Han är ju en stressad herre och jag börjar ana att det kan vara det som spökar igen. 


Sen blev det LUNCH i bilen utan för MAXI.

 


Nåväl... 

Handlad och klar på MAXI åkte jag hemåt och insåg att jag glömt både nya popcornkärnor och muffinsformar. En gir ner från motorvägen och in på Coop. 


Så äntligen hemma igen då. Tränade en sväng med min duktiga Lucas, vad han kan den jycken!!!


Nu pustar jag ut hemma och laddar inför mellon!!! 


Och nu har jag även fått mer balans i mitt liv efter den nyttiga och vitamin-boostade lunchen. 

 

Tack Egoina för tipset!

Av Annica - 11 februari 2012 12:00

Alltså det finns en hund bakom allt hår, jag lovar!


Nu ska jag och min nya nakenhund ut till stallet för att träffa Devil, Tuff och Stina.  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards