Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg den 12 februari 2012

Av Annica - 12 februari 2012 18:07

Det här med rubriker går inte så bra just nu...


Började dagen med en sovmorgon. Ja alltså, först var jag ju vaken med sjuk katt mellan fem och sex, när han somnade om så gjorde jag samma sak. Frukost framför nyhetsmorgon, samma visa, ni kan det här nu va?


Sen kom Stina med Tuffa Devil och söte Tuff.


Charmoffensiv för att få oss att säga ja till att ta honom. Tyvärr är det ju inte i viljan problemet ligger utan i den tomma penning pungen. Han är verkligen en fantastisk hund!


Vi stack ut i skogen och var ute i nästan två timmar, superhärligt! Strålande sol och bara två minus ute! Perfekt men man blev lite varm!


 


Hemma hade Emil bakat cupcakes åt mig, han vet att jag är tidsoptimist och återigen hade han ju rätt, jag hade aldrig hunnit. Men jag hann iaf svänga ihop en kladdkaka och nu väntade celebert besök från ingen mindre än min trollunge och hennes familj, min mamma och pappa och såklart familjen Liljegren. 


 


Hejdå Trollet mitt, syns snart igen!!! 


Nu är jag nyss inkommen från promenad med Lucas som är rätt trött efter dagens strapatser och besök, tror vi vilar från träningen ikväll. Nya tag imorgon.


Så... nu vankas snart pizza och film i soffan! Härliga helg, snart är du slut! välkommen tillbaka!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards