Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg den 20 februari 2012

Av Annica - 20 februari 2012 21:29

Tack snälla söta ni för era uppmuntrande komentarer och fina ord!


 

Av Annica - 20 februari 2012 20:42

Bloggplatsen strular som vanligt. Jag kostade på er (mig) att fixa ett MMS-inlägg tidigare idag, försökte två gånger men ingen gång kom bilden med! Frustrerande! 


Nåväl. Jag har nu, efter mailet från Therez imorse om att jag var en av vinnarna i hennes tävling, beslutat mig för att se positivt på tillvaron.


Ett exempel var ju som jag skrev i morse. Att istället för att bli arg på tanten i den tjusiga BMW:n som höll på att köra rakt in i sidan på lilla Doris vid en korsning, tänka att "ja, men vad härligt, där slapp jag bli påkörd. Det var ju tur!"


Och när jag hällde ut mjölken över hela bordet vid lunchen så tänkte jag att, "Nej men vadå. Nu såg ju barnen att även jag kan spilla." (för det gör jag ju ALDRIG annars...) Nej ärligt talat så tänkte jag inte så, men jag kunde ha gjort!


Undrar hur länge det kommer att hålla. 


Nu ska jag i alla fall visa er min vinst.


Text och bild kommer från Therez blogg  


Av Annica - 20 februari 2012 09:57

Tjohoo!!!! Började veckan med att vinna en tävling hos söta Therez på Therez.se (kan inte länka från mobilen). Har vinden vänt?! Karman är på plus? Undvek att bli påkörd på väg till jobbet också! Tjoho!!!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards