Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg den 28 februari 2012

Av Annica - 28 februari 2012 22:05

Alltså... vi blev förföljda på promenaden nyss. Det var nått som smög bakom oss... 


 

GHAAAA!!! Det var en PUMA!

Av Annica - 28 februari 2012 20:43

Mina vänner försökte luska ut vad jag önskar mig i trettioårs... hrm jag menar 25års... -present, ja, tror jag i alla fall. Det verkade så, har jag misstolkat så, sorry. Jag vill inte ha någon upplevelse, så mycket vet jag. En snygg väska i äkta skinn eller kanske en sån här? Jag måste ju ha nått annat att mysa i hemma än mysbyxor, det går jag ju runt i hela dagarna på jobbet ändå ju. Ingen skillnad. En sparkdräkt vore ju perfekt ...och jag kan gå ut med hunden i den också. Bättre det än morgonrock... *hehe*

Jag ska dock slå en lov på åheles och kika på snygga väskor, såg att Wera hade endel... Tell you later!

 

Av Annica - 28 februari 2012 20:09

Idag har jag, moi, namnsdag. Japp, sant serru, jag heter nämligen MARIA i andra namn. ALLTID när jag har Maria-namnsdag (alltså när jag kommer ihåg det) så firas det med våfflor! Det här beror på nått med Maria bebådelsedag och jag som blandade ihop det när jag var liten eller nått sånt. Verkar det förvirrande? Ja men det är det också. Jag fattar inte, men är det tradition så är det!


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards