Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg den 22 februari 2012

Av Annica - 22 februari 2012 21:47

Inte en enda kommenar, fy vad patetisk jag är!


Nu är jag så gott som klar, hinner finslipa det sista imorgon innan mötet för jag har två timmar dötid på jobbet innan. Två timmar ikväll och fortfarande inte riktigt klar. Det finns endel att skriva om naturvetenskap vill jag lova. 


Nu måste jag hoppa in i duschen och så MÅSTE jag tvätta håret. Har skjutit på det i två dagar nu. Skyller på att jag inte varit hemma förens jobbigt sent på kvällarna. Det är så praktiskt med långt hår. Skitigt? Ja då slänger man upp att i en knut mitt på skallen och sprayar lite hårspray så ser det stajlat ut istället! smart va!!!?


Oh well, förresten så höll jag på att skicka min rullande kundkorg rakt över en annan kund i affären idag. Det var verkligen inte meningen och jag bad så hemskt mycket om ursäkt för att hon var tvungen att slänga sig ur vägen för min skenande korg. Inte ens en arg blick fick jag. Då är det illa!


TJING!

Av Annica - 22 februari 2012 19:45

Och så hade onsdagen gått... gått och gått var väl kanske fel ordval. Jag har förstått att många av er har glidit fram idag? Det var tydligen ordentligt halt på vägarna på -vad säger man -eftermorgonen? Jag åkte nämligen till jobbet 06.45 och då var det inte halt, ja förutom på vår isväg som brukar vara en grusväg i vanliga fall. Men annars var det bara att trampa på gasen och flyga. 


Jahopp, egentligen har jag inte tid för fem öre att blogga men det går ju inte för sig att lämna er utan ett endaste inlägg idag.


Vad ska jag göra som är så viktigt då? Ja det kan man undra, för Lucas har jag redan tränat med idag. Det gick riktigt bra, tackar som frågar. Jag är så glad att vi har en megastor veranda att jobba på nu när marekn är totalt isbelagd. Men nu åter till det viktiga, det är jobb som hägrar. Föräldramöte vankas imorgon och jag ska bla gå igenom vad Naturvetenskap i förskolan innebär. Så då vet ni vad jag kommer att pyssla med hela kvällen. Underhåll mig med kommentarer så jag har nått att läsa när jag är klar! Om jag orkar. Det är en hel vetenskap! *hehe* sorry surt skämt!


Jag vet en som mycket hellre vill att vi skulle fortsätta sitta så här än att jag måste jobba. Eller vänta, jag vet två!  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards