Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg den 13 februari 2012

Av Annica - 13 februari 2012 22:18

Bara för att det inte ska bli så amerikaniserat och påtvingat säger jag det här idag istället för imorgon! Är ni med?!


1...2...3...


Till min familj, mina vänner och hela tjocka släkten!!!



TACK FÖR ATT NI FINNS I MITT LIV.


  


Av Annica - 13 februari 2012 21:44

Ja alltså... ibland går det inte så bra. Idag skulle vi länka fyra moment, fritt följ-läggande under gång-inkallning-ställande. Gick väl så där kan vi väl sammanfatta det hela. Jag fick bryta och vilken rekation fick jag då? INGEN! Skyller på trött hund och att hans matte inte "kört fram honom" tillräckligt. Ja och så snön förstås.... Man kan skylla på mycket! Kom på en till; jag kommer aldrig att kunna konkurrera med hästbajs och det låg en skvätt på ridbanan. Har ni fler saker att skylla på så är det okej.



 

Efter den här misslyckade länkningen så beslöt jag mig för att träna delmomenten var för sig istället, gick aningen bättre men inte bra. Nya tag imorgon!


Uppdatering: Jag såg filmen för första gången i stort format nu, haha, jag ser ju för rolig ut!!! Kan knappt gå i all snö och har dessutom fickorna fulla med saker, riktigt så bred är jag inte över höfterna eller vad som sitter där!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards