Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg den 17 februari 2012

Av Annica - 17 februari 2012 21:56

När jag var liten var det hemmagjorda hamburgare eller korv med bröd som var fredagsmiddag (nu är det såna där moderniteter som tacos, pffh!!, dagens ungdom). Ikväll var vi nostalgiska, jaja inte bara just den här fredagen, det händer då och då. Har nog fastnat i barndom. 

 

Ser ganska äckligt ut faktiskt men det kan jag lova att det inte var!


Lucifer var bara för söt nyss, måste visa er! Han tyckte nog filmen var läskig, -Wolverine någonting. En kille har taggar i händerna och den andra har sjukt snabbt växande naglar. Galet! Han måste äta sånt där kosttillskott? Nåväl, jag förstår iaf Luci! Not my kind of film....

 


Av Annica - 17 februari 2012 18:22


Jag fick ett oväntat paket med posten idag och blev såklart superglad, vem älskar inte paket liksom?!

 


Men så öppnade jag paket och så var det bara en sketen sladd till tv-boxen. Åh typiskt!

 


Jaja, idag var det vår i luften och det väger upp det hela. Nu ska jag ut och träna hund innan jag placerar min rumpa i soffan och fredagsmyser!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards