Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg den 17 januari 2011

Av Annica - 17 januari 2011 21:07

...som har en skräplåda. Men Sofia Wistam på Rix Morgon Zoo hade något fyndigare namn för den. Tyvärr är mitt minne som ett såll. Försökte hitta det på deras hemsida men tji fick jag! Någon som kommer ihåg? Och ännu viktigare, har ni "skräplåda" hemma?


 

Av Annica - 17 januari 2011 20:32

Det känns som att rubrikerna blir svårare och svårare. Mitt favoritminne alltså... Hmm... Jag tror att jag bollar över det hela till er. Ja, ni läste rätt. Vad är ert favoritminne med mig. Alltså en situation när jag var med.


Ett minne som jag alltid skrattar åt är en halk-episod för en sisådär 7år sedan.


Jag, Karin P och Alex skulle på 30års fest på Årsta Slott. Vi slöt upp hemma hos mig i Årsta och skulle därifrån ta bussen ut till slottet. Sena som vanligt stressade vi iväg. Vägarna såg ut som nu, ren isgata. Jag var några meter före de andra och var nog lite irriterad på att de inte skyndade sig. PLÖTSLIGT gick jag ner i ofrivillig friarposé men säger inget utan ställer mig bara upp och forstätter gå som att de aldrig har hänt. Såklart så bryter Alex och Karin TOTALT ihop av skratt bakom mig och så kan inte ens jag hålla mig utan vi gapskrattar resten av vägen till bussen. Vi hann men det var på håret.


Nu är det er tur! Gör mig inte besviken...

Av Annica - 17 januari 2011 16:20

Jag har köpt isbroddar till skorna, pensionersvarning eller vad? 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards