Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg den 6 januari 2011

Av Annica - 6 januari 2011 12:30

Jahopp, när den här dagen började satt jag i bilen någonstans i småland. Vid ett kom vi fram till V-vik. Väl här tog jag en snabb promenad med Lucen och sedan blev det sängen. Vaknade vid åtta av att Kasper (Emils brorson) pratade på övervåningen, Lucas skällde till men sen somnade vi om, både han och jag. Vi vakande igen vid tio och beslöt att det var dags att vakna på riktigt, Emil fick också vakna. Ut i snöstormen med Lucen och sen frukost.


Sen tvättade vi Lucens sår och smörjde hans tidigare ädlare delar med helosan.


Nu sitter de andra och äter lunch.


Det har varit min dag hitills får uppdatera mer senare.


>-------uppdatering-------<


Happ... Dåsa... Några timmar till har förflutit. Vi har; ätit lunch, gått med Lucas och Kasper... Eller... VI gick, Kasper åkte först snowracer, sen åka han Emil , -Sara, -Johan osv... Satt i en snödriva en stund, tillsammans med Gustav. Vi fotade Kasper i snödrivan men då blev Gustav lillebrorssur så vi fick fota honom också. Notera även Lucaskisset till höger.



    


Nu sitter vi med varsin slaptopp vid matbordet; fem datorer och fem vi... Socialt värre! Och Kasper fick sina julklappar, gratisgrejjerna var roligast!


>--------uppdatering---------<


Ne jag orkar inte. Men jag förlorade sista omgågen i mexican train, bäst jag skriver det annars skriver sara det i en kommentar.


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards