Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg den 1 januari 2011

Av Annica - 1 januari 2011 14:34

Perfekt tidsfördriv på nyårsdagen! Avatar extended, blueray, popcorn, godis, läsk och trevligt sällskap! Emils kusin med flickvän är kvar. Sen blir det nog pizza! 

 
Av Annica - 1 januari 2011 10:00

Jag heter Annica, 28år, eller jag menar 25år såklart. Jag tänkte inte på...


Bor på landet (och då menar jag på landet, mörker, skog, älgar, vildsvin, grusvägar ni vet...) med min sambo Emil, sen snart 7år tillbaka. Här bor även våra marsvin, Doris och Ärtan. Våra Katter, Puma och Lucifer och såklart senaste stjärnskottet i familjen. Lucas en svart Labrador retriver i sina bästa år.


Som ni förstått är ett av mina största intressen i livet djur. De har nått som får mig att må bra. Jag skulle nog inte få ett helt liv utan dem dock händer det att jag önskar livet ur dem. Detta inträffar oftast mellan ett och fem på natten sen går det över.


Jag jobbar som småbarnspedagog på en Montessoriförskola i Älvsjö det är superkul men inget jag kommer att vilja göra hela livet. Vad jag vill bli när jag blir stor funderar jag fortfarande på.


Nu har ni nog fått ett hum om mig men mer får ni veta under kommande 29dagar.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards